Blog de practică de marketing online 2014

Meniu de vânzări (demo)

Joi, 2 octombrie 2014

A șaptesprezecea zi: WebmasterTools

Videoclipurile lui Ralf pe Webmaster Tools

2014 șaptesprezecea

Miercuri, 1 octombrie 2014

A șaptesprezecea zi: anunțuri banner și Google Adsense

Cu Wordpress puteți bloca pagini individuale cu o parolă fără un program suplimentar.

Dropshipping.de:
Cooperarea între un site de vânzări fără magazin și un magazin online real. Ați creat un magazin cvasi online pe pagina dvs. de pornire, dar magazinele sunt redirecționate partenerului (magazin online real).

Disponibil ca partener de circuit prin InteractiveMedia sau SevenOneMedia.
Bannerele publicitare au întotdeauna urmărire.
Companiile mari preferă să utilizeze InteractiveMedia mai degrabă decât Google pentru a determina forma

Forme de bannere:

  • Banner complet sau banner full-size (arată mic, deoarece a fost depășit și rezoluția a fost mai mică)
  • Supersize
  • Zgârie-nori
  • Dreptunghi
  • Pătrat
  • Tapet
  • PagePeel sau PeelAd
=> Bannere Rich Media: Adăugare, bannere create cu mai multe sisteme de programare -> efecte complexe și forme de prezentare

Listele de prețuri pe InteractiveMedia pentru paginile de pornire pe care ați putea plasa bannerul dvs. publicitar.

Cât costă un banner pe lună?
De exemplu.

Vizite: 3.000.000/lună
Costul bannerului: 85 de euro per CPM

3.000.000: 1.000 x 85 = 255.000 euro = costul bannerului pe lună

Când merită publicitatea banner?
De exemplu.
Rata de conversie a plumbului (rata prospectului)
Rata de conversie a vânzărilor (rata cumpărătorului)

Spațiul publicitar costă: 250 de euro
Afișări (vizite pe site)/lună: 260.000
Valoare client (întrebați): 100 euro
=> 2,5 clienți noi pentru a-l face util (BreakEvenPoint)

Calculul celui mai rău caz:
1% CTR = 2600 de vizitatori
1% LCR = 26 conduce
1% SCR = 0,26 cumpărători
=> 100 x 0,26 = 2,6 euro ------ >>> nu merită!

10% LCR = 260 conduce
1% SCR = 2,6 cumpărători
=> 100 x 2,6 = 260 euro ------> merită

Google AdSense:
trebuie să aplicați/să fiți acceptat
Supliment la GoogleAdwords

3 componente principale:

  1. Canal URL (introduceți propria pagină pentru a primi rapoarte despre succes)
  2. Canal personalizat: zonă publicitară cu un număr personalizat de bannere publicitare
  3. Unități de anunțuri: cu anumite opțiuni de setare în proiectare, plasare pe pagină etc.
Publicitatea este livrată de Google și de partenerii săi. Există un control redus/deloc asupra conținutului. Paginile individuale pot fi blocate în meniul „Permiteți și blocați anunțurile”, dar acest lucru este limitat și adesea plictisitor în practică.
Categorii de blocuri: Categorii principale, categorii sensibile, rețele publicitare

Funcția de raportare:
Afișări de pagină, clicuri, CTR pagini, CPC, RPM pagini, câștiguri estimate, clicuri în țări etc.

RPM pagină (venituri pe milă) sau EPM (câștiguri pe milă) = la o mie de pagini afișate în euro