Revoluția HIT sau înșelătoria de afaceri a lui Arthur Jones

de Oaspete 16/07 14:33

buna tuturor

Ei bine, aici îmi pun multe întrebări despre HIT.
Este într-adevăr o metodă revoluționară de formare descrisă de JONES și alte mari BB sau este o imensă înșelătorie comercială întreprinsă de JONES însuși când s-a separat de NAUTILUS la mijlocul anilor '80?.

Lumea culturismului din SUA este privită într-un mod foarte diferit, la fel ca sumo-ul din Japonia culturistii din SUA sunt vedete.
Rețineți, cursul scharzy te lasă să visezi și apoi un culturist profesionist câștigă o viață foarte bună $$$$$.
Deci, ce să ne gândim la marii lui BB care pledează pentru una sau alta tehnică .

Acesta este motivul pentru care fac apel la cunoștințele dvs. despre această metodă de formare pentru a-mi forma o opinie care sper să fie obiectivă.

Va multumesc tuturor
Ben

înșelătoria

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de FlashGordon 16.07 14:46

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Oaspete 16/07 15:17

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Lanvin 16/07 15:37

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de FlashGordon 16.07 16:08

nu, nu practic HIT pentru că fac atletism intens alături de mușchi și ar fi prea impozant pe amândoi în același timp. Dar tot cred că ideea de bază a HIT: intensitatea, este pilonul culturismului.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Oaspete 16.07 17:27

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de BlackMantis 16.07 17:53

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Jol 16.07 18:43

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Vincent pe 16/07 19:08

Nu știu dacă pot spune că fac „HIT”. Încerc să mă antrenez cu intensitate maximă, eșec și, uneori, cu un volum redus 1 setat complet de exo (excepții DM/Curl, dar voi reveni la un set)

și fiecare exo de obicei 1-2x pe săptămână, dar îmi dau seama că 2x este prea mult. și că într-adevăr durează o săptămână sau mai mult înainte de a reconstrui un mușchi.

Deci da, se pare că HIT-ul este împărțit. între HIT și Heavy Duty

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Oaspete 16.07 19:21

Ceea ce mă enervează cu hv și mai multe seturi este că următoarele seturi sunt neapărat mai puțin bune dacă lucrăm la eșecul muscular (nu-mi cereți să fac DM fără a merge la eșec).

Ce rost are să faci 10 x 75 kg la DC și să continui cu 8 x 65 kg, 7 x 60 kg. Repet această întrebare la fiecare sesiune, vă spun.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Amaury 16/07 19:30

Personal, antrenamentul meu este un amestec:

- de HIT, deoarece la unele exo fac doar o serie până la eșecul muscular (ex: bucla),
- cycle à la Mc Robert (doar o serie de lucrări, exemplu: SDT)
- Rutina de alimentare: 5 * 5 la scufundări și SQT

Pentru mine, totul este adevărat !
Când ești un rahat exo, trebuie doar să schimbi antrenamentul: fie ciclul, fie comutarea la HIT sau comutarea la 5 * 5.

În concluzie: HIT nu este în niciun caz o înșelătorie !

HIT: Revoluționar sau Arthur Jones înșelătorie în afaceri ?

de John L. pe 16/07 20:27

Da, am făcut ceva de genul Hit de mai multe ori.

Am făcut aceste ultime două luni, în același timp cu uscarea mea: 1 serie pentru exo, 1 exo per mușchi, cu eșec, eșec negativ și pauză de odihnă.

Nu echilibrați progresia măsurătorilor în 2 luni (dar nici pierderi), -4 kg (uscat) și creșterea corectă a perf.

Acolo am lăsat ceva cu mai mult volum.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Vincent 16/07 20:38

de ce nu faci un fir în tabloul de perfecționare Jean ?

Aș fi curios să știu unde ești și cum te pogrești.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de John L. 16.07 21:33

Ei bine, este simplu, doar că nu vreau.

Mai serios, nu prea văd utilitatea, dar poate fi utilă (de ce este utilă?), În plus, performanța mea nu este cu adevărat grozavă și am păstrat un document de acasă de la începuturile mele (aproximativ 200 de pagini) ) sau notez totul deja și când se întâmplă ceva important fac o postare (fotografii.).

Dar hei, nu știi niciodată că aș reuși dacă sunt motivat.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Vincent pe 16.07 21:36

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Oaspete pe 17/07 09:02

Se pare că este destul de dificil să menții un ritm ridicat în HIT, în principal din cauza fazei de recuperare și a impactului psihologic (nu este chiar greu ca antrenament)

Ceea ce sugerez este să încerc să împing în această direcție cât mai mult posibil și să postez rutina și perfecțiunile mele pe măsură ce merg.

Comentariile constructive vor fi binevenite și sunt sigur că nu vor da greș.

PS: dacă alte persoane (începători ca mine) doresc să practice HIT, ar fi interesant să încercăm să evoluăm împreună pentru a:
-MOTIVĂ hei hei hei
-împărtășiți experiențele noastre

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Manill pe 17/07 12:38 p.m.

HIT: Revoluționar sau înșelătorie cu Arthur Jones ?

de Nicolas Delporte pe 17.07 12h52

Cred că HIT este cel mai bun pentru un începător până la avansat, dacă este realizat meticulos !
cu HIT înveți să dezvolți intensitate, de asemenea, înveți să te concentrezi pe un număr mic de seturi,
dar, mai presus de toate, înveți să nu devii dependent de sală ca mine și asta îți permite să te dedici intens altor valori, așa cum spune Mentzer atât de bine.
HIT este, de asemenea, un sistem simplu de pus în practică și, prin urmare, accesibil pentru cel mai mare număr de oameni.

Culturismul practicat ca „hobby” ar trebui să rămână doar așa și nu ar trebui să ia mai multă importanță, doar profesioniștii pot petrece ore întregi în sala de sport, pentru că nu le vom plăti nici să petreacă, deja doar pentru majoritatea dintre ei au dezvoltat un corp nepotrivit pentru muncă, trebuie să fie ocupați și nu pot lucra nicăieri (vă puteți imagina Ron Coleman la Auchan în culoarele publicitare bomboane deghizate în plăcintă care cântă?)

Sincer, HiT permite câștiguri mai mult decât respectabile în volum și rezistență, fără a aduce atingere confidențialității.,