Povetkin se separă de boxul managerului Hrunov - toate știrile, biletele, datele și rezultatele din

Campionul mondial WBA la greutăți Alexander Povetkin s-a despărțit de managerul de lungă durată Vlad Hrunov. Rusul în vârstă de 33 de ani este acum reprezentat de Andrey Ryabinsky, care a fost principalul investitor în lupta împotriva lui Wladimir Klitschko. Evenimentul de pe 5 octombrie de la Moscova va fi în continuare promovat de Hrunov.
„Vladimir Hrunov nu mă mai reprezintă. Toate negocierile sunt în prezent conduse direct de Andrey Ryabinsky ”, a declarat Povetkin pentru Soviet Sport. „Acum îmi va forma echipa și va aranja taberele mele de antrenament. Vladimir a vorbit prea mult și a făcut prea puțin. Acum nu există nimic care să ne conecteze ".
Hrunov îl însoțește pe Povetkin de la începutul carierei sale profesionale în 2005. Recent, Hrunov a trebuit să treacă peste plecarea fostului campion mondial cu cruiser Denis Lebedev.
postări similare
Dillian Whyte: Nu cred că Povetkin are Covid
„Alexander Povetkin vs Dillian Whyte II” amânat deocamdată
Christina "Lady" Hammer face box pentru campionatele mondiale interimare WBC
Știri scurte de box 03.09.2020
Haye vs. Fury perfect: prima conferință de presă de joi
Mansour pe 23 august împotriva lui Harris: Câștigătorul primește locul 15 în top
245 de comentarii
a recunoaște a nu recunoaște
@ Monk și YoungHoff
Și acum, vă rog, nu veniți cu mine apărând tot ceea ce fac Klitschkos, pentru că eu nu fac asta. Mi se pare absurd că sunt criticați pentru fiecare respirație.
Draga mea, da, lupta ar fi venit într-un fel sau altul. Să începem teoretic și să presupunem că bătrânul și vitaliul bun ar fi luat decizia așa cum am spus înainte de termenul limită sau imediat, ar exista 2 opțiuni. Primul el continuă și cele două casete din Eliminator și al doilea că oprește ceea ce Eliminatorul ar fi devenit o luptă pentru titlul vacant. Cu siguranță poți să găsești singur ce înseamnă asta ... Dar îmi place să o fac: Ideea este că, prin așteptarea și respingerea constantă a unuia dintre cei doi, crește șansa ca Vitali să se exprime și, dacă este necesar, să se oprească și În plus, șansa crește - chiar dacă șansa este de 50/50 dacă va continua sau se va opri - la o luptă pentru titlu între cei doi. Imaginați-vă că au boxat în ianuarie, de exemplu, și atunci Vitali ar fi spus că se va opri, astfel încât cineva ar fi fost jefuit de șansa Cupei Mondiale. Și cu siguranță ar trebui menționat acest lucru, pentru că să fim sinceri, acest comportament este clar plauzibil și chiar logic.
Ai dreptate, desigur, în principiu, nu au trebuit să aștepte, dar au făcut-o din cauza situației descrise mai sus.
Pe scurt despre ceea ce îi spui lui Monk
"Este clar pentru mine că asociațiile nu ar admite acest lucru în mod deschis, dar nu trebuie să vă prefaceți că asociațiile iau decizii amuzante numai atunci când vine vorba de Klitschkos"
A fost și WBA în furtună. Dar ar trebui să vedeți, de asemenea, că WBO este ciudat cu Wladimir când vine vorba de sarcini și cel puțin se poate presupune că lucrurile nu sunt în regulă. Uitați-vă cât de des a fugit Huck împotriva PH-ului său recent: la câteva luni după duelul HW împotriva Afolabi, după duelul împotriva lui Arslan direct înapoi la Afolabi și după ce l-a învins pe Afolabi, următorul PH cu Arslan este deja sigur, cred box până la începutul/mijlocul anului 2014 muz.). Dacă trageți comparația, este nefast.
@Rocky Marciano: „Vitali ar pierde împotriva multora, de exemplu. împotriva lui Haye, Pulev, Solis, Jennings, Wilder, Povetkin, Helenius, Boytsov, Abdusalamow, Fury ”
Aceasta este o prostie absolută. Împotriva fiecăruia dintre boxerii tăi numiți (cu excepția poate a lui Haye) Vitali este un favorit imens. Și asta la vârsta bunicului de box. Cei mai mulți dintre aceștia fac parte din mai multe clase sub Vitali și nu ar avea nici cea mai mică șansă de o șansă reală.
Cred că este amuzant că nici nu ai menționat actualul provocator obligatoriu 😉
David „Hayemaker” Haye spune:
11 iulie 2013 la 1:57
Fă-mi o favoare și ține-ți degetele nemișcate! sau te voi da cu pumnul chiar în Fre.sser. Nu am văzut niciodată un idiot ca tine. Erlich! Poți fi enervant fără sfârșit și asta fără să-ți iei o zi liberă. La naiba în sfârșit.
—————————————————
😀
Vitali este un fericit fiu de găină!
De asemenea, îmi place să arunc ceva! Poftă bună!
Vitali este Lance și Wladi este Tyler, un fel de cvartet Hu.rensohn!
@Allerta Antifacista: „Vitali este un fei.ger Hu.rensohn!”
De ce?
Vă rugăm să explicați de ce!
Nu am menționat PH dezintegrat pentru că este un Fet.ts.ack și nu poate face nimic. 😉
Felul în care vorbești nu ai idee. Bunicul era deja copleșit împotriva lui Charr. 🙂
În sfârșit, ar trebui să înceteze blocarea titlului. Solis arăta ca un antrenor de box împotriva lui Vitali în prima rundă până când s-a accidentat în cele din urmă și Vitali ca elevul său. Știe deja de ce nu i-a dat sau nu i-a dat revanșă lui Solis 😉
Solis, Haye Pulev și Povetkin l-ar fi învins chiar pe Vitali în vârstă. Cu Wilder, Abdusalamow și Boytsov, nu știi încă exact pentru că nu s-au luptat prea mult, dar cel puțin o luptă de 50:50 împotriva primului Vitali ar fi. Vitali a avut o luptă mare și reală și a pierdut-o. Și cum a pierdut-o. 😉
Și împotriva îmbătrânirii, slab pregătită, nu mai este foame, nu este motivată etc. etc. Lewis.
Primul Vitali a avut o singură reîmprospătare mare, dar nu a dovedit nimic. 😉
Ar fi trebuit să-i facă lui David Tua o ofertă atunci și nu acum. 🙂
Dacă i-ar fi făcut o ofertă lui David Tua pe atunci, cel puțin ar fi concurat împotriva unuia dintre cei mai buni din timpul său. Abia atunci ar fi câștigat Tua. Acum Tua este brusc o problemă:). Și de ce? Pentru că Tua nu mai poate face nimic, dar are un nume. 😉
La televizor promite lupte, face dur și apoi se retrage ca un puroi. Orice ar fi el.
@ Rocky Marciano: Potrivit utilizatorului nostru expert Marco Captain Huck, „Fetts.ack” Stiverne are o șansă bună împotriva lui Vitali (vezi comentariile anterioare).
Mă întreb mereu cum se vorbește despre adversarii lui Vitali înainte de luptă (!). Așa și așa ar avea o șansă. Cu siguranță va câștiga. Dar după aceea totul fluieră.
Ca profesionist, Vitali nu a pierdut niciodată o luptă! Cele două „înfrângeri” ale sale au rezultat din răniri. Împotriva lui Byrd și Lewis, a fost în fața tuturor celor trei (!) Judge slips.
Vitali nu a lovit niciodată pământul în 47 de lupte profesionale. Cu 87,23, el are a doua cea mai bună rată de eliminare a tuturor campionilor mondiali la categoria grea (după Rocky Marciano). Înainte de lupta Chisora a fost deținătorul recordului mondial!
Doi boxeri care l-au bătut pe fratele său, Vitali ko, au fost distruși și eliminați pentru a salva onoarea familiei.
Mângâi de fiecare dată când cineva spune că Vitali Klitschko nu este unul dintre cei mai buni din divizia grea!
„Ca profesionist, Vitali nu a pierdut niciodată o luptă! ”
Imi cer scuze? 🙂
"Mângâi de fiecare dată când cineva spune că Vitali Klitschko nu este unul dintre cei mai mari din divizia grea!"
Și sunt eliminat de fiecare dată când cineva spune că Vitali KLitschko este unul dintre cei mai buni din divizia grea!
Nu numai câștigurile la puncte sunt victorii, ci și knockout-ul. Victoriile sunt și victorii!
Sunt total de acord cu tine despre Vitali.
@Rocky care nu contează în lupta vitali lewis nu poți da vina pe accidentare de ce a apărut accidentarea din lovituri? Așadar, în jargonul tehnic, knockout-ul tehnic este numit boxul învins, nu există absolut nicio scuză din cauza accidentării. Vitali a făcut greșeli acolo și a ispășit aroganța sa pentru a crede că nu are nevoie de acoperire. Tot sportiv într-o singură înfrângere. Trebuie să-l recunoști ca un fan k2.
Alex ... oricât ai încerca să tragi asta, Klitschkos nu sunt papuci curați și nu sunt cei mai buni boxeri din toate timpurile pe care și-ar dori să fie. Vitali a fost demult copt pentru pensionare. Un Haye pe care Vitali îl va învinge pe Vitali și Vitali știe asta, așa că Vitali fuge de Haye. Din păcate este așa.
Ultimul dvs. comentariu poate fi semnat astfel.
@ Hussar
„Și nu sunt cei mai buni boxeri din toate timpurile pe care și-ar dori să fie”.
Niciodată n-am spus asta, dar sunt deja cei mai buni oameni HW din vremea lor.
Nici măcar nu reacționează la Rocky Marciano. Prime-Vitali probabil ar fi învins oricând orice boxer activ. Prime-Tua ar fi fost un adversar destul de dur, dar altfel nu văd că niciunul dintre Vitali ar fi putut fi periculos în vreun fel. Faptul că nu a pierdut niciodată o luptă nu este cu totul adevărat, a fost clar superior lui Byrd, dar ceea ce s-ar fi întâmplat împotriva lui Lewis este greu de spus, lupta a mers înainte și înapoi. Faptul că conduce pe puncte nu-l ajută cu adevărat pentru că a pierdut încă lupta.
@Alex: Bineînțeles că lupta împotriva lui Lewis a mers înainte și înapoi. La urma urmei, era un boxer de talie mondială. Vitali ar fi câștigat pentru mine dacă lupta nu ar fi fost oprită. El a fost înaintea punctelor, nu a fost eliminat în ciuda greblei în sus a ucigașului și Lewis părea că se va prăbuși în timpul pauzelor de tur.
Că Lewis ar prefera să renunțe laș în loc să facă o revanșă pentru un imens schimb multi (!) Milioane spune multe pentru mine.
Îmbătrânirea prost pregătită a lui Lewis a fost mult mai bună decât Vitali rigid și dopat. A câștigat mai mult decât meritat. Fanii KLitschko ar trebui să arunce o privire la Viatli. Arăta mai rău decât Lebedev. Chiar dacă lupta ar fi continuat și Lewis l-ar fi ucis, Klitscho-Dep.pen ar fi tot spus: „Klitschko a fost mai bun” 🙂
@Rocky Marciano: Atunci de ce a renunțat Lewis în loc să facă o revanșă pentru un schimb imens de milioane de dolari?
Premiera la Kasten.de. Alex și Mayweather. Cand este nunta?.
Zvonurile spun că se va întâmpla în ziua în care Vladimir va ieși în sfârșit.
De îndată ce Marco Captain Huck vorbește, nivelul la nivelul școlii primare scade. 🙁
Toată lumea începe să-și dea seama încet că nu poți (sau nu vrei?) Să te argumentezi cu sens. Când rămâi fără argumente, începi să insulti oamenii. Foarte sărac!
În acest caz rămân fără argumente dragă Mayweather. Și unde am jignit? Probabil că suferiți de halucinații, pot înțelege cu toți iubitorii de Klitschko din jur
@ Mayweather spune:
11 iulie 2013 la 16:28
@Rocky Marciano: Atunci de ce a renunțat Lewis în loc să facă o revanșă pentru un schimb imens de milioane de dolari? "
Din respect pentru sport, pentru că a dovedit totul și pentru că avea destui bani!
Vitalys PHs
21.03.09 Juan Carlos Gomez
19.03.11 Odlanier Solis
Vladimir Phs cu atâtea centuri:
03/10/07 Ray Austin (IBF) mai are IBO
13.12.08 Hasim Rahman (IBF) mai are WBO (din 23.02.08)
20.03.2010 Eddie Chambers (WBO)
09/09/10 Samuel Peter (IBF)
07/07/12 Tony Thompson (IBF) are încă WBA din 07/02/11
Pentru a face acest lucru, scrieți:
„Îmi pare rău, dar chiar văd motivul pentru care nu iau în considerare titlul la WBA, deoarece WBO îl are pe Helenius ca numărul 1 actual (nu știu de ce), dar el este departe de a fi pregătit și IBF nu a avut de mult un PH ( de la respingerea lui Fury de către Pulev, aproximativ o lună). "
Aici aveți sursa pe care Vitaly a vrut să o mute și se aștepta deja să treacă și Jose Sulaiman a amenințat că se va retrage